Kauden alkuun aikaa pari kuukautta ja ulkotreenien alkuun aikaa varmaan kuukauden verran, joten nyt ois hyv� aika tilata tavaraa.
Olisiko kiinnostusta l�hte� tilaamaan isompi satsi kerralla porukalla, jotta sais kaikki mahdolliset kulut painettua mahd alas? Itse tarvitsisin ainakin keng�t ja ehk� muutaman puukalikan. Forellelta vois vaikka alkaa kattelemaan tuotteita valmiiks. Toki jokin muukin liike k�y, kunhan valikoimaa riitt�� ja toimittaa t�nne arktisiin oloihin.
Sitten toinen juttu... Onko kell��n kokemusta mizunon kengist�? L�hinn�, ett� mit� kokoa ne vastaavat esim niken tms. suhteen?
-Jogi- |
Osta Jogi multa keng�t! Tilasin jenkeist� Adidaksen Xtra bases mid ClimaCoolit (v�ri black/black), mutta en m� niit� tarttekaan. Popot on siis pakasta vedetyt, kertaakaan k�ytt�m�tt�m�t. Osta osta! |
Quote:
Osta Jogi multa keng�t! Tilasin jenkeist� Adidaksen Xtra bases mid ClimaCoolit (v�ri black/black), mutta en m� niit� tarttekaan. Popot on siis pakasta vedetyt, kertaakaan k�ytt�m�tt�m�t. Osta osta!
No jos kokoa on tarpeeks ni mik�ettei...? |
Quote:
No jos kokoa on tarpeeks ni mik�ettei...?
M� tsekkaan kenkien koon kun p��sen kotiin. Mutta mun jalka on sellanen 45 ja noi on aika passelit.
|
Jogi, ne keng�t on kokoa 10� US, eli mun 45-jaloille ihan sopivat. |
Quote:
Jogi, ne keng�t on kokoa 10� US, eli mun 45-jaloille ihan sopivat.
hmmmm... saas n�h� mahtuuko, koska mulla on 12-13 koon jalka. Voisinhamm� ti�tty tulla sovittelee t�ss� jokup�iv�, mut ehk� siit� enemm�n meilill�, ettei mee iha "kaunis ilma t�n��n"- jutteluks :P |
itse voisin kanssa niit� sovittaa jos ei jogille mahdu.. |
Ja koska jukkiksenkin jalka on kuin Hiawathan kanootti, m� voin olla siin� sovitusjonossa seuraavana. Mun jalka on ihan oikeesti se 10.5 |
Uuden keng�n ostaja tietenkin tarvitsee ns. keng�n k�rkisuojan, mallia Tuff Toe. Eli liimattava kumi joka varmasti pysyy paikoillaan. Hinta on 20 euroa ja yksi kappale on myynniss�. Toinen artikkeli on vaihto "cleatsit" malli Pro Arc, sopii yleisimpiin merkkeihin, myynniss� 1 setti eli 12 kpl, hinta 10 euroa.
T:Roope |
T�ss� vois nyt kysyy samalla, ett� onko k�rkijoukkueiden osalta tilanne sama kuin viime vuonna, eli keskin�iset ottelut pelataan puumailoilla? Tiet��, ett� tarviiko sorvata halko vaiko eik�... |