Oiskohan mitenk��n mahdollista j�rjest�� siten ett� t�nne liiton sivuille tulisi joku linkki tms. sellaisen ihmisen mailiin josta lajista kiinnostuneet (koulut, iltap�iv�kerhot) pystyisiv�t "tilaamaan" esittelyn koululleen?
Ajattelin asiaa l�hinn� siksi ett� itse t�ll�kin hetkell� j�rjest�n esittelytilaisuuksia ja yrit�n aina haalia auttajat sielt� mist� saan (L�hinn� Tony tai joku exposin j�tk�). Jos jokaisesta joukkueesta joku (yksi tai kaksi) henkil� ilmoittautuisi "esittely vapaaehtoiseksi" ja laittaisi yhteystietonsa jonnekkin niin saisimme ensinn�kin toimivan esittelij� porukan ja sit� kautta ehk� saisimme j�rjestetty� varmastikkin enemm�n tilaisuuksia. Esittelyiden ajankohdat ovat tietenkin hieman hankalat koska ne sijoittuvat klo 12-17.
T�ll�hetkell� varmastikkin pystyisin j�rjest�m��n muutamia tilaisuuksia mutta en niit� yksin pysty mitenk��n j�rjest�m��n.
Pystyisik� liitto esim maksamaan kilometrikorvauksia tai edes jonkin n�k�ist� palkkiota n�ist� tilaisuuksista? |
Hienoa kuulla ett� t�llaistakin hommaa joku tekee. En usko ett� musta on tuohon hommaan, mutta toivon ett� tuollaset hankkeet onnistuu ja ett� saataisiin enemm�n junioreita mukaan pelailemaan rakasta lajiamme... |
Allekirjoittaneeseen voi ottaa yhteytt�, on kokemuksia em. esittelyist�.
Mika |
Quote:
Allekirjoittaneeseen voi ottaa yhteytt�, on kokemuksia em. esittelyist�.
Juuri T�m�n takia m� sit� ns maililistaa pyytelin koska ei ole tietoa ett� miten niihin kiinnostuneihin ihmisiin edes saa yhteyden.
Ne jotka ovat kiinnostuneet n�ist� jutuista niin laittakaa vaikka mulle mailia:
[email protected]
Josko liitto vois nyt saada vaikkapa jotain aikaan my�skin t�m�n asian suhteen?!?!?!? |
Quote:
Josko liitto vois nyt saada vaikkapa jotain aikaan my�skin t�m�n asian suhteen?!?!?!?
Liitolla, tai siis liiton hallituksella johon t�ss� tunnutaan viittaavan, ei ole "esittelyvastaavaa", joka yll�pit�isi esittelij�listoja tms. Voimme kuitenkin pit�� hallituksen puolesta pikakokouksen, jossa nimit�mme sinut Pulla asian hoitajaksi. T�m� ei todellakaan ole sen vaikeampaa tai virallisempaa - vain tekij�it� puuttuu. Ole hyv� ja laita viesti� esim. osoitteeseen janne.vartiainen at baseballfinland.com niin hoidamme asian kuntoon (=sinut liiton esittelyvastaavaksi) jo t�m�n illan aikana. |
Siis voin tietenkin ruveta "vastaavaksi" mutta ennen sit� haluan tiet�� ketk� l�htev�t t�h�n remmiin mukaan.
Jokaisesta joukkueesta mielell��n yksi tai kaksi henkil��, koska esittelyt sijoittuvat espoo, helsinki, vantaa sektorille ja sit� my�ten olisi aina hienoa pysty� "sijoittamaan" lapset l�himp��n joukkueeseen. |
Quote:
Siis voin tietenkin ruveta "vastaavaksi" mutta ennen sit� haluan tiet�� ketk� l�htev�t t�h�n remmiin mukaan.
T�t� juuri tarkoitin sill� ett� tekij�it� puuttuu. Ideoita (hyvi� sellaisia) on pilvin pimein mutta tekij�tasoa ei l�hesk��n riitt�v�sti. Tarkoitushan on ett� ensiksi valitaan organisaattori, joka sitten l�htee kasaamaan tekij�rinki�. Hallituksella ei ole tarjolla valmiita listoja seurojen vapaaehtoisista (muuta kuin ehk� toimitsijoiksi ja niihinkin hommiin saavat j�rkk�ilij�t kammeta porukkaa puoliksi suostuttelemalla ja puoliksi uhkailemalla ). |
Joo ei muuta ku kaikista jengeist� kysely ett� kenell� on edes mahdollisuuksia tehd� t�ll�st� hommaa...
Eli laittakaa t�nne vaikkapa nimi� jos asia kiinnostaa tai sit mulle mailia
[email protected] |
T�ll� hetkell� ilmoittauneita l�ytyy seuraavasti :
Expos : Miettinen, + kaikki muut jos on mahdollista t�ilt�
Puumat : Terho
IceB : Virkkunen
Giants : Tony?
A's : ?
Tigers : ?
Vaikka tigers onkin "toiselta puolelta" Suomea niin mielell��n otan my�s teilt� ryhm��n jonkin henkil�n jotta pystymme tulevaisuudessa pit�m��n yhteytt� asian tiimoilta.
PLAESE my�s nuoria ja hyvi� tulevaisuuden lupauksia ryhm��n. OIKEESTI
A's nyt joku kiitos.....
Tigers.... SAMAT
Giants, I's Tony the only who is available?
Asia ei kuitenkaan voi olla pelk�st��n EXPOSin kontoilla. Kyll� mekin p�rj�tt�s mutta onko siin� mit��n j�rkee?1?!?! EI, SAMAT!!
Janne, mulle joku lajiin liittyv� mailiosote?!?!?!
TONY, n�r ska vi planera den nya finskspr�kig broschyr f�r v�ra federation? |
Quote:
Janne, mulle joku lajiin liittyv� mailiosote?!?!?!
? Siis tarkoitatko jotain yleist� liiton osoitetta? Sellaista ei ole, mutta sellaisen voinee luoda. Jaettaisiinko t�t� siis kouluille, jotta ne voisivat olla SBSL:��n yhteydess�? Eik� t�ss� voi k�ytt�� sun osoitettasi, kun hommaa ved�t? Makko voi tietysti luoda sulle osoitteen [email protected] jos haluat (niin ei privaatti meiliosoite n�y). Pist� mulle tai webmaterille (joka on Makko) meili niin saat halutessasi tuon baseballfinland.com -osoitteen. |