Onko maajoukkueella harkkoja??Olen maaliskuun Suomessa ja olisi mukavaa harjoitella...
T: Krisu #11
|
Onko maajoukkueella valmentajaa viel�?
|
Niin, kait se olisi hyv� sellainenkin valita. Onhan PM-kisat jo toukokuun puolessa v�liss�, siihen ei ole en�� pitk� aika, Kiire tulee, jos meinataan saada paketti kasaan ja homma toimimaan.
|
Mit��n havaintoa miss� noi PM-kisat pidet��n? Vaihtoehtoja ei varmaankaan oo paljoa...
Ja valmentaja ois tosiaan aika p�p jos sinne meinataan l�hte�...
|
Saamani tiedon mukaan Ruotsissa LEKSAND 13-15.5.05
|
Quote:
Onko maajoukkueella harkkoja??Olen maaliskuun Suomessa ja olisi mukavaa harjoitella...
Off-topic
Koska m� saan Krisu sulta sen G�ttingenin lippiksen?
|
Quote:
Quote:
Off-topic
Koska m� saan Krisu sulta sen G�ttingenin lippiksen?
Moi Migi!
En ole unohtanut, lippiksi� eiv�t vaan lis�tilauksen j�lkeen ole saapunut. Ne tulee kuulemma t�m�n viikon aikana ja saat sen sitten maaliskuussa kun tulen Suomeen -sopiiko?
Eli valmentajaa ei ole? Eik�s SBSL:n olisi jo aikoja sitten pit�nyt valita sellainen?? Mut eip�h�n ole mun asia...
Anyways: Onhan niit� harkkoja ennenkin ilman valmentajaa ollut -onko viel�kin ja miss�? kiitos.
|
Krisu, Exposin treeneihin voi tulla mukaan sitten, kun olet maisemissa. Lis�tietoja saat esim. meid�n www-sivuilta. Kolme kertaa viikossa treenataan maaliskuussa. Torstaisin on ollut kaikille avoimet treenit Liikuntamyllyss�, mutta eip� siell� paljoa muita kuin Exposin j�bi� ole n�kynyt.
Erikseen ei maajoukkueella ole ollut aktiviteettia viime kes�n j�lkeen.
|
Saammeko Giantsin kanssa tulla pari kertaa sinne TO-treeneihin? Keneen voisin ottaa yhteytt� t�ss� asiassa?
|
joka torstai ollaan oltu reenaa lokakuusta asti loppiaista ja joulun v�lip�ivi� lukuunottamatta. eli liikuntamyllyyn vain paikanp��lle reenivalmiina 19.30.
ei ole varattua vuoroa mutta hyvin ollaan p��sty reenaamaan. jokainen maksaa itse sis��np��syns�, joka on kertamaksuna 2 euroa. 10 kerran lipulla/kausikortilla p��see sitte viel� halvemmalla..
|