Onko maajoukkueella harkkoja??Olen maaliskuun Suomessa ja olisi mukavaa harjoitella...
T: Krisu #11
|
Onko maajoukkueella valmentajaa vielä?
|
Niin, kait se olisi hyvä sellainenkin valita. Onhan PM-kisat jo toukokuun puolessa välissä, siihen ei ole enää pitkä aika, Kiire tulee, jos meinataan saada paketti kasaan ja homma toimimaan.
|
Mitään havaintoa missä noi PM-kisat pidetään? Vaihtoehtoja ei varmaankaan oo paljoa...
Ja valmentaja ois tosiaan aika påp jos sinne meinataan lähteä...
|
Saamani tiedon mukaan Ruotsissa LEKSAND 13-15.5.05
|
Quote:
Onko maajoukkueella harkkoja??Olen maaliskuun Suomessa ja olisi mukavaa harjoitella...
Off-topic
Koska mä saan Krisu sulta sen Göttingenin lippiksen?
|
Quote:
Quote:
Off-topic
Koska mä saan Krisu sulta sen Göttingenin lippiksen?
Moi Migi!
En ole unohtanut, lippiksiä eivät vaan lisätilauksen jälkeen ole saapunut. Ne tulee kuulemma tämän viikon aikana ja saat sen sitten maaliskuussa kun tulen Suomeen -sopiiko?
Eli valmentajaa ei ole? Eikös SBSL:n olisi jo aikoja sitten pitänyt valita sellainen?? Mut eipähän ole mun asia...
Anyways: Onhan niitä harkkoja ennenkin ilman valmentajaa ollut -onko vieläkin ja missä? kiitos.
|
Krisu, Exposin treeneihin voi tulla mukaan sitten, kun olet maisemissa. Lisätietoja saat esim. meidän www-sivuilta. Kolme kertaa viikossa treenataan maaliskuussa. Torstaisin on ollut kaikille avoimet treenit Liikuntamyllyssä, mutta eipä siellä paljoa muita kuin Exposin jäbiä ole näkynyt.
Erikseen ei maajoukkueella ole ollut aktiviteettia viime kesän jälkeen.
|
Saammeko Giantsin kanssa tulla pari kertaa sinne TO-treeneihin? Keneen voisin ottaa yhteyttä tässä asiassa?
|
joka torstai ollaan oltu reenaa lokakuusta asti loppiaista ja joulun välipäiviä lukuunottamatta. eli liikuntamyllyyn vain paikanpäälle reenivalmiina 19.30.
ei ole varattua vuoroa mutta hyvin ollaan päästy reenaamaan. jokainen maksaa itse sisäänpääsynsä, joka on kertamaksuna 2 euroa. 10 kerran lipulla/kausikortilla pääsee sitte vielä halvemmalla..
|